25 июня 2018

Ще одна причина необхідності бюджетного регламенту для Рубіжного

Голова ГО "ЛОО "Солідарність" Керівник проекту Бюджети Лисичанська та Рубіжного: прозорість, підзвітність та громадська участь Координатор руху "Сильні громади" у м.Рубіжне

19 грудня відбулося спільне засідання депутатських комісій на якому розглянули декілька питань, що виносяться на позачергову 39 сесію Рубіжанської міської ради, яка відбудеться 20 грудня о 16.00.

Зокрема депутати рекомендували винести на сесію проекти рішень "Про міський бюджет на 2018 рік" та "Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Рубіжне на 2018 рік".

Та якщо проект Програми СЕКР на 2018 рік хоча б було розміщено на сайті міської ради, то проекту рішення про міський бюджет на 2018 рік нам так і не вдалося знайти. 

Для уникнення непорозумінь нижче приведені скріншоти зі сторінки проектів рішень міської ради (клікніть на картинку для збільшення).

Виходить, що фактично у порушення норм Бюджетного кодексу України та Закону України "Про доступ до публічної інформації", проект бюджету не було оприлюдненно за 20 робочих днів до дати розгляду з метою прийняття. Самі депутати побачили цей документ лише за добу до його схвалення.

У такій ситуації марно й сподіватись на громадське обговорення проектів цих документів.

У той же час, наприклад, 19 грудня Сєвєродонецька міська рада провела громадське обговорення проекту бюджету на 2018 рік.

У Кремінній таке обговорення відбулося 18 грудня.

Тоді виникає питання чим Рубіжне відрізняється від цих двох міст? Там органи місцевого самоврядування презентують проекти основних міських документів громаді та питаються її думки, вислуховують критику та пропозиції, а у Рубіжному це непотрідно робити? Звісно, ці питання риторичні, але наступне цілком конкретне: чи буде Рубіжанська міська рада виконувати іншу норму Бюджетного кодексу - публічне представлення бюджету?

Це ми дізнаємось тільки у березні. Та перелічені факти ігнорування як норм законодавства, так і громади міста лише підтверджують, що Рубіжному вкрай необхідно мати власну збірку правил, та затверджену міською радою процедуру прийняття бюджету та міських програм, що не суперечить законодавству, та доповнює прогалини - Бюджетний регламент міста Рубіжне, який вже розроблений експертом проекту «Бюджети Лисичанська та Рубіжного: прозорість, підзвітність та громадська участь» Іваном Сікорою та наданий міському голові й депутатам для вивчення.


Проект «Бюджети Лисичанська та Рубіжного: прозорість, підзвітність та громадська участь» реалізується Громадською організацією «Луганська обласна організація «Солідарність» в рамках програми «Публічні бюджети від А до Я: інформування, активізація та залучення громадянського суспільства», що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві з Фундацією польсько-української співпраці ПАУСІ за фінансової підтримки Європейського Союзу. Точка зору, відображена у цій публікації , є винятковою відповідальністю ГО «ЛОО «Солідарність» і може не співпадати з точкою зору Фонду Східна Європа, ПАУСІ і/або Європейського Союзу.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.
Сделай свой вклад в развитие социальной журналистики! Сбавьте социальное напряжение в обществе. Мы предлагаем вам сообщить информацию о событиях в Донбассе, которая рассказывает всю правду о жизни и войне на Луганщине. Все нужно рассказывать через истории жизни обычных людей. Моб. 063 409 98 64, tribun7989@gmail.com
Добавить


Другие статьи рубрики

Популярные

Войти

при помощи учетной записи на сайте Трибун

У вас нет логина? Зарегистрируйтесь

Никнейм или e-mail:
Пароль:

Или используя аккаунт от соцсетей:

Регистрация нового аккаунта

У вас есть логин?

Никнейм:
Пароль:
Подтвердите пароль:
E-mail:
Операция выполнена успешно!