25 июня 2018

Маркетплейси як активний учасник ринку електронної торгівлі

интернет магазин

Торговельні майданчики в Інтернеті вже давно привертають величезну кількість клієнтів, що змусило практично всі компанії серйозно розглядати онлайн-продаж в якості якщо не основного, то додаткового каналу для ведення продаж.

Покупцям вельми зручніше вибирати товари в зручних каталогах товарів, вести їх пошук. Функція кошика дозволяє швидко і комфортно оформити своє замовлення, доставку товару. Звичайні ж інтернет-магазини відрізняються від маркетплейсів тим, що на останніх компанії отримують свою веб-вітрину, за що їм необхідно заплатити невеликі щомісячні або комісійні платежі.

Маркетплейси або торгові майданчики самостійно залучають клієнтів, ведуть різні рекламні кампанії, займаються оптимізацією власного продукту. Є й такі маркетплейси, які готові взяти на себе проведення платежів, доставку, упаковку, зберігання товарів.

Яку вигоду отримують компанії від маркетплейсів

Основною перевагою є те, що маркетплейси вже мають власних клієнтів і займаються роботою над постійним їх збільшенням. При цьому обсяги приросту можуть бути більше річного обсягу окремо взятого інтернет-магазину.

Також такі торгові майданчики самостійно розробляють і впроваджують всі максимально зручні для клієнта функції: зручне розташування товарів, швидкий пошук, постійно зростаючий асортимент, конкуруюча ціна і так далі.

Авто.Про - маркетплейс автомобільних запчастин

Торговельний майданчик https://avtopro.ua вже давно називають лідером в сфері електронної торгівлі запчастинами для автомобілів. На сьогоднішній день компанія активно виступає за об'єднання всіх учасників ринку в одну платформу. Такий підхід дозволить кожному учаснику розвинути свій бізнес і збільшити прибуток.

Чому ж варто вибрати Авто.Про для продаж запчастин? Є кілька основних переваг:

  1. Розробникам ресурсу вже була створена надійна електронна комунікація;
  2. Торгівлю можна вести в цілодобовому режимі;
  3. Для продажів використовуються тільки ефективні канали;
  4. Зростання покупців збільшується щороку;
  5. Постійне впровадження нових зручних функцій для продавців і покупців.

Сьогодні маркетплейси по праву вважають лідерами і еталоном в області електронної торгівлі. Перспективи у даного виду ведення бізнесу також вельми привітні. Крім того, практика багатьох країн показує, що саме за маркетплейсамі залишається велика частина ринку електронної торгівлі і з кожним роком ці показники не знижуються, а навпаки збільшуються.

Все це можна назвати великим приводом замислитися багато невеликих інтернет-магазини, а також тим, хто тільки планує почати вести свій бізнес в онлайн сфері. Тим більше, що оцінити переваги досить просто - для початку можна почати використовувати маркетплейси як додатковий витік для продажів товарів.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.
Сделай свой вклад в развитие социальной журналистики! Сбавьте социальное напряжение в обществе. Мы предлагаем вам сообщить информацию о событиях в Донбассе, которая рассказывает всю правду о жизни и войне на Луганщине. Все нужно рассказывать через истории жизни обычных людей. Моб. 063 409 98 64, tribun7989@gmail.com
Добавить


Другие статьи рубрики

Популярные

Войти

при помощи учетной записи на сайте Трибун

У вас нет логина? Зарегистрируйтесь

Никнейм или e-mail:
Пароль:

Или используя аккаунт от соцсетей:

Регистрация нового аккаунта

У вас есть логин?

Никнейм:
Пароль:
Подтвердите пароль:
E-mail:
Операция выполнена успешно!